Over Egbert Jan

De klant als noodzakelijk kwaad
Iedereen is verzekerd, rijdt in een auto of reist met het openbaar vervoer, gaat met vakantie, verbruikt energie, belt mobiel, krast een lot, gaat naar de kroeg, vraagt offertes aan en gooit het winkelwagentje vol met boodschappen.
Aan ieder product of dienst hangt een, soms fors, prijskaartje dat een goede service rechtvaardigt. Veel klantervaringen hierbij zijn goed, maar er gaat nog (te) veel fout. Iedere klant, zakelijk of privé, kan zo één of meerdere situaties noemen waarop hij of zij zich onjuist behandeld of benadeeld voelde tijdens of na een aankoop. Het zijn klanten zoals u en ik...
Maar dat... Read more

land

Netherlands

bedrijf

BusinezzLink

talen

Dutch, English

thema's

Service Excellence, De Klant Centraal, Customer Experience Management , Klantgerichte Cultuur

je kan me boeken voor

Conferentie, Presentatie, Webinar, Workshop, Teaching, Spreker, Dagvoorzitter, Training

prijs indicatie

Nieuws

filter